wtorek, 30 czerwca 2009

Do pracy by się szło?...

Witajcie moje ziomki ukochane, tu Wasza Zioma xD
Aż wstyd się przyznać ale ostatnio nic nie robię tylko imprezuję i leniuchuję xD
A i jeszcze udało mi się luknąć jeden mocny film...
"American History X" czyli więzień nienawiści.Film opowiada o przywódcy lokalnej grupy neonazistów (Derek).Ma poparcie wśród tej grupy.Wszystko to zmienia się, gdy Derek trafia do więzienia za podwójne morderstwo 2-óch czarnoskórych.Gdy wychodzi na wolność już nic nie jest jak do tej pory było...
Film wciągający oraz świetna rola Edwarda Nortona jako odtwórcy głównej roli.
Ale wiecie co, chyba czas poszukać jakiejś pracy, oszczędności topnieją szybciej niż zeszłoroczny śnieg xD Może zacznę zbierać grzyby? :lol: co myślicie?

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. z tymi grzybami to uwazaj, chyba nie chcesz mieć potencjalnych klientów na sumieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm grzyby dobra sprawa xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Co wy tu o grzybach :))
    Chłopak szuka pracy to jest coś !! ;))

    tak samo zresztą jak ja szukam...

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szuka, szuka i błądzi;/ może macie rację z tymi grzybkami xD to co poziomki?

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello:) Widzę, że Twoje plany zarobkowe zostały zganione - hehehe:)Trzymaj się brachu i zawsze na mojej budowie znajdzie się miejsce - hehehe

    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  7. Pitek nie czepiaj się...
    Grzyby grzybami...;p

    A kto szuka ten znajdzie...
    Cierpliwości i wytrwałosci zyczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki moje ziomeczki truskaweczki kochane xD

    OdpowiedzUsuń