środa, 24 czerwca 2009

"Brat"

Ziomki biedronki:D
Obejrzałem przed chwilą w porzo film, może oglądaliście? "Brat", produkcji rosyjskiej. O tym jak młody koleś staje się asystentem swojego starszego brata - płatnego mordercy i heh przejmuje pałeczkę czyli staje się jeszcze bardziej okrutny i bezwzględny. Ciekawostka, że wyrachowany morderca jest bardzo wrażliwy na muze:D słucha np;Nautilusa i przez cały film nie rozstaje się z discmenem:D kamera tak często najeżdża na ten sprzęcior, że ma się wrażenie iż to jest główny bohater, a nie Daniła (czy to nie zabawne,że w Rosji zdarzają się imiona męskie w formie żeńskiej?; Daniła,Nikita....) Mam pomysła:D od dziś mówcie do mnie Zioma:D

5 komentarzy:

  1. niestety nie miałam okazji obejrzeć tego filmu, ale polecam (także produkcji rosyjskiej) 'Czarny kot, biały kot' ;D

    a co do czekolady, to może być milka mleczna ;D ale nie podróba polska! niemiecka najlepsza! chociaż z braku laku dobry kicz, więc polską też się zadowolę :D

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakos mnie nie kręcą rosyjskie filmy ;p

    trzymaj sie ziom ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. to nie jest Ziom! to jest Zioma :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje się być ciekawy ;)
    zawsze jakiś odpoczynek od hollywoodzkich produkcji :)

    pozdrawiam

    www.brisingra.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Film naprawdę zajebiaszczy xD Wasza Zioma:P

    OdpowiedzUsuń